Nazlidicle Hanımlar 33 haftalık hamileyim doktorum bebeğin kafasının ölçüsünün 36 haftalık gözüktüğünü söyledi bu durumu yaşayan var mı kötü bir şey mi?
Gzmmmmmm11 Nazlidicle benimde bebeğimin kafası 2 hafta önde gidiyor bir sorun yaşamadım cuma günü doğuracağım insallah
Ryry Nazlidicle aynı şey olmuştu bende de 31 iken 34 demişti ama gayet iyi korkma doktor gayet normal diyo
Eda4119 Bizde bir hafta önden gidiyoruz ama bir sorun yok diyor doktor geriden gelmesinden se önden gitmesi daha iyi dedi
Nazlidicle Eda4119 Bize bebeğin kafası büyük olduğu için baskı yaptığını ve erken doğum olabileceğini söyledi insan ister istemez tedirgin oluyor
Nazlidicle Busr21 bugün kontrolümüz vardı doktorumuz 2414 gram olduğunu söyledi vücut gelişimi haftasıyla uyumlu ama kafa önden gidiyormuş 🙂