smyya1 Kızlar kasıklarım çok ağrıyor az önce de kahverengi akıntım oldu 14. Haftamdayim nedeni nedir acaba çok korkuyorum fitil var doktor yazmıştı kullanmalimiyim sizce
Elifyurdakul49 smyya1 muhtemelen zorlanmişsin ama her ihtimale karşı bir hekimle konuş araştir ama böyle seýleri ertelme…
smyya1 femme_sans_defense ya özele gidiyorum doktorum numarasını vermiyor şuan izindeyim annemlerde burda bi doktora gittim gene özele numarasını verdi bana bı sorun olursa ara diye arasam bu saatte cevap verir mi acaba hiç aramadığım için çekiniyorum