Ayni durumdayım yemek yesem ayrı kötü oluyorum yemesem ayrı .Yemek dediğim de zaten sulu yemek falan yiyemiyorum Tost ,peynir ekmek,simit…Ne meyve yiyebiliyorum,ne süt içebiliyorum.Ne zaman geçer bu durum?yemek yiyemediğim için bebegim gelisemeyecek diye korkuyorum .7+5′teyiz.😐