prensannesi1649 Kızlar 35 haftamadayim bebeğim normalde çok hareketli ama bugün hiç hareket etmedi sizce neden hastaneye gideyim mi
Moonlightttt prensannesi1649 sessiz bir köşede ayaklarını uzatıp beklemeyi dene , tatlı da yiyebilirsin tabi bu sırada olabilir böyle şeyler bende 35 jaftalık hamileyim lakin tedirginsen eğer tabiki git derim , sağlıkla kucağına alman ümidiyle 🤱🌼🐥
Eclinass prensannesi1649 sirt üstü uzan elinle vur ufak ufak hala etmezse git kalp atışına baktır mutlaka
Serapcemre prensannesi1649 keşke gitseydiniz başta taksi çgırıp bebeğin vurmaması skntı yani korkutmak istemem ama inş iyidir :(
Villanelle Öncelikle sakin ol, soluna yat. Meyve veya tatlı bir şeyler ye. Azcık mıncıkla, uyandırmaya çalış bence. Yine hareket olmazsa o zaman gidersin hastaneye
prensannesi1649 Moonlightttt amin ins eşim evde değil hastane çok uzak yalnızım o yüzden gitmedim biraz daha bekliyeyim hareket etmezse taksi çağırır giderim
Deletedmom727271 prensannesi1649 o zaman bir hastaneye gitmelisin. Endişe etmeden git heyecan yapma hiç. Sağlıklı doğumlar dilerim 🌼
Deletedmom727271 prensannesi1649 onu ben çok bilmem canım ama hiç hareket etmemesi sıkıntı olabilir. En azından doktora gidip için rahat etsin
bebekveannesiii Villanelle kordon dolanmış olabilir diye keşke açık açık yazmasaydin panik yapabilir nacizane fikrim tabi yoksa elbette senin fikrin 🤷
Villanelle bebekveannesiii ama bu ciddi bir durum, doktorlar özellikle hareketlere çok dikkat et diye uyariyorlar. Sabahtan beri hiç hareket etmemiş bebeği, boşver eder diyemedim
bebekveannesiii Villanelle evet haklısın ama gerçi arkadaş bu saate kadar nasıl durmuş bilemedim belki de ev de tek olduğu içindir ay burda postlarda bana uyan şeyleri okuyup hastaneye koşmaktan yoruldum ilk bebek olunca böyle oluyo galiba post sahibide belki panikler falan diye dedim sana 😊
prensannesi1649 bebekveannesiii ben bütün gün temizlik yaptım hiç dinlenmeden bu yüzden dikkat etmedim açıkçası çok şükür başladı hareketleri
prensannesi1649 Eclinass evet tavsiyeler için çok tesekur ederim uyguladım hareketleri basaldi çok şükür sağlıkla kucağınıza alin inşallah 🤲
Eclinass prensannesi1649 sırt üstü uzan o bebeği rahatsız ediyor mutlaka tepki vermesi lazım karnına ışık tut bunlara tepkki vermiyorsa hiç bekleme
Unlukacar prensannesi1649 canım mutlaka doktora gitmelisin benim oğlumda uzun süre hareket etmemişti koştur koştur ağlayarak gittim çok şükür uyuyormuş için rahat eder en azından ihmal etme