Kizlar yakın zamnda tansiyon yuksekligim oldu 33 haftaligim 14 9 13 9. 250 mg tansiyon ilacı başlattı doktorum sabah akşam tok karnına icicem bu ilacı kullanan varmı gebelik döneminde nasıl etki yaşadınız nasıl geldi hemen düşurdumu kullanan varsa bilgi verebilir mi