Açıkçası yazılan şeyleri şaşkınlıkla okudum ve “içiyorum ama bebeğimde sorun yok çok şükür, doğdu 2 aylık oldu sorun yok ya da ilk bebeğimde içtim bir şey olmadı” gibi yaklaşımları cahillik olarak görüyorum. Allah bebeklerinize sağlık versin inşallah 🙏🏽 ; sizin vereceğiniz yok, belli ki Allah’a kalmış.