aylinpalaa Mata___ çok içmediğin sürece iç canım kısıtlama kendini. Bana doktorum o kadar mide bulantısı ve kusma üzerine nolur kola iç dedi o zamandan beri her gün 1 bardak içiyorum neredeyse
Sevdanur522 Mata___ ona da zam geldi biraktim hamilelikten once gunde en az 5 litre mutlaka iciyodum hele yazlari bazen 5 sise aliyodum su yemek aramazdim kola olsun yeterdi ama saldim ayaklarim yaniyodu artik
Deletedmom727271 Aşırısı zararlı evet. Çok canın istiyorsa bir bardak içebilirsin. Çok da kısıtlamamak gerek. 🌼
Mata___ Deletedmom727271 aslinda icmiyodum 2 gundur iciyorum olmasa istemem goz onunde olunca insan kendine hakim olamiyo,😄
Danisan_anne Normalde de yararlı bişey değil ki 😅 aşırı kısıtlamamak lazım bence ara sıra içilse ne olur ki aklında kalmasından iyidir 💃
Deletedmom727271 Mata___ ilk hamileliğimde canım istedikçe içtim çok seven biriyim şimdi de köfte tavuk yemeklerinde bir bardak içiyorum. Aşırıya kaçmamak şartıyla tabi 😊