Ebrus043 bizde tayinciyiz ama şuan kendi evimizdeyiz ben park yatak sevmediğim için ahşap beşik aldım. Tamamen gorsellikten.2 yaşa kadar kullanılıyor. Sökülüp tekrar yapılabiliyor. Bu sürecii bitirip başka şehire gidersek Montessoriye geçerim orda diye düşündüm.
Park yatak uzun süreli kullanılıyor ahşap olan da görsellik var. Ona göre tartıp karar verebilirisniz. Ahşapta gonlunuz kalıyorsa uygun yollu bişey düşünebilirsiniz