momysss benim sütüm de 4. günde gelmeye başladı. Çoğalana kadar 3 saatte bir 30 ml mama vermemi söyledi doktor. Ten temasını bırakmamak adına hem de sütümün artması için memeyi bebeğime tutturup kenarından şırıngayla verdim bir süre. Biraz döke saça oldu tabi 30 milimin tamamını içemedi. Ben de biraz bu şekilde beslemeye çalıştım, kalan mamayı da kaşık biberonla verdim. Gün içinde de pompayla mutlaka sağım yaptım. Elbette arttı sonunda. Sağlıklı beslenme, yeşillik tüketme ve booool bol su içme çok önemli.