Elhafnurrr inş öncelikle korkma bende cok korkuyorum bir kez kurtaj bir kere de ilaç (Metotreksat) tedavisiyle düşürdüm hastaneye yattim kan degerim düzenli artmiyordu benimde iki gün takip altinda oluyorsun kan ölçümü düzenli ultrason sonra igneni vuruyorlar akşam vuruldum öğleye dogru iki saat adet sancısı çektim lavaboya gittim bi baktim ki düşmüş ama sonrasında iki gunde bir sonra da haftada bir beta hcg en sıfıra düşene kontrole gidiyorsun