Ben 15. Haftamda geçirdim. Bebek için çok endişelenmiştim ama bebeğe bi zararı yok dediler hep gercektende yokmuş çok şükür. Ama beni sorarsan ilk 3 gün sanki etimi cımbızla çekiyolar gibi bi acı ağrı hissettim ateşim 38e çıktı 1 gün hep parol kullandım düştü bol C vitamini bol su ve günde en fazla 2 kere parol kullanmayla atlattık çok şükür ama çok kötü geçirdim yani Allah şifa versin inşallah sizede