Sema2288 İyi akşamlarr kızlar, doktorunuz kaç kaftada bir kontrole çağırıyor, gebeliğin son aylarında kaç haftada bir çağırılıyor bilgilendirebilir misiniz beni acaba
505050 Sema2288 ben en son 30 da gittim 34 de gel dedi yine 1 ay verdi bende daha erken olur saniyordum
Sevilay_Demir Sema2288 35 te gittiğimde iki hafta sonra gel dedi 37 de gittim her şey yolunda bir sorunun olduğunda gel dedi sadece
Villanelle 32 ye kadar 4 haftada bir, 32 ile 36 arası 2 haftada bir ve sonrası haftada bir. Eğer riskli bir gebelik yoksa tabii. Riskli gebelik varsa 3 günde bir bile cagirabilirler
lllllg 34 haftalikta itibariyle haftada 1 yada maksimum 10 gün ara ile cagiriyo..nst ve USG de genel bir bakıyo…
Villanelle Sema2288 son haftalarda ne olacağı belli olmuyor işte. Benim de 30.haftaya kadar her şey normaldi. Şimdi riskliye döndüm ve 3 günde bir gidiyorum
Bernako Sema2288 ben 20. Haftada yaptırmıştım. Cuma günü doğumum var. Daha 2 hakkım var. Birde riskli gebelikti düşün
Prenseslerimm_3 Sema2288 bende bu haftada sigorta yaptırdım şuan 36. Haftamdayım 32 den sonra 2 haftada bir 35’den sonra haftada bir yaptır bence
ada58 Sema2288 sık çağırmıyor aslında rapor alıyorum 10 ar günde bir o sebeple gidiyorum her gittiğimde de bakıyor normalde 2 haftada bir çağırıyor ayda 2 yerine 3 gidiyorum yani
Villanelle 505050 hem ikizler hem de ikizlerimden birisinde gelişim geriliği var ve erken doğum olacak büyük ihtimalle. Kan akımı bozulana kadar beklenecek sadece
Gamzess1 Bende bazen 2 haftada bazen 3 haftada bir çağırıyor özel hastaneler daha sık çağırıyor sanırım