Gizem--16 Ben de günde 2 defa kullanıyorum. Tansiyonu düşürdüğü için ilk gün çok baş ağrısı yaptı. Bol su içerek ve tuzlu yiyerek düzene koydum. 36. Haftamda düzenli kasılmalarım geldiği için 10 gün kadar kullanıp tekrar doktora görüneceğim. Tansiyon düşüklüğü, nabız artışı ve kabızlık yapabilir. Dikkat etmekte fayda var.