[silindi] 3 aylık hamilelikten itibaren çatlak kremi yağı kullanmaya başlayanlardan öneri alabilir miyim
MerveeD [silindi] Canım ben 13.14. Haftamdan itibaren bio oil kullanıyorum 2 haftadır da kantaron yağı sürüyorum sabah akşam kullandım herzaman 30 haftalık olduk henüz çatlağı olmadı ama olmayacağı anlamına da gelmıyor bundan sonra da ınsallah olmaz
bbnngg [silindi] 12. haftadan beri bio oil kullanıyorum şu an 31+4 üm henüz çatlağım olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz.