Vildanbulutlar Haftadayım Bomba gibiyim arkadaşlar bu konuda yardımcı olun, korkunç rahatsız hissediyorum
Prenseslerimm_3 Vildanbulutlar bende öyleydim birde kan Demir takviyesi için serum aldım daha kötü oldum günlük zeytinyağı tüketmeye başladım çok faydasını gördüm tavsiye ederim
derinnguney Vildanbulutlar Bende de aynı dert üstelik 3 aylık hamileyim daha şimdi böyleyse sonunu göremiyorum. Kayısı hoşaf su hiçbir şey kar etmedi en son ıkınmayayım diye son çare ilaç verdi doktor🤦🏽♀️
3oglanannesi Vildanbulutlar vinelac kullanıyorum bitkisel hap tel çare oldu bana aşırı kabızlık yaşayan biriyim normalde sabah aç karnına 1 kaşık zeytin yağı da içiyorum arada günde 1 tane de Activia yoğurt
Papatyam63 Vildanbulutlar kaydı çayı var bimde satılıyor ondan al iç sabahları aç karniyla iç bide akşam yemek yedikten 2 3 saat sonr aic iyi geliyor
Handeee2 Ufacık bir sabunu fitil gibi yapıp makattan yerleştir iyi gelicektir . Zararı yok bebeklere bile öneriyorlar
Hande123- Handeee2 boyle bir uygulama artik yok gunumuzde,benim anneannem anneme yaparmis cok eskiden zararli oldugunu bilmeyerek dusunun.Artik bir suru bagirsak duzenleyici urunler var
Ccilekkk Aç karna iki üç kuru kayısı üstüne ılık su her sabah yapıldıgında çok iyi geliyor. Lifli beslenmek de önemli elma vs de tüketmeye çalışın
derinnguney Pnrtmcaa Şurup verdi (osmolak) kullanmadım henüz en son çare kullan dedi doktor. Kayısıya dayandım işallah rahatlarım. Meme de yapmış kanamada var. Bilmiyorum ne olacak bitmiş durumdayım. 3 günde 1 çıkıyorum tuvalete.
Hande123- Handeee2 ama yanlış olduğunu bilmiyorlar,internette ne kadar eski ve yanlış bi yöntem olduğunu yazan bir sürü makaleler var,okuyabilirsiniz veya doktorunuza sorun bakalım size ne cevap vericek😄
Sbl49 11 haftalik hamileyim aşırı Kabızlık var geceleri uyutmyr hattâ lavaboya gidip gidip gelyrm ama yok ckmyr afedrsnz kızlar ne yapcm bilmyrm
derinnguney Sbl49 Ikınma nasıl olur bilmiyorum ama doktorum çok tehlikeli ıkınman dedi şurup verdi bi konuş doktorunla. Şifa buluruz inşallah.
Pnrtmcaa derinnguney kayısı kuru üzüm biraz elmayı kaynatın şeker atmayın soğuyunca içine bir kaç parçaya bölünmüş cevizler atıp suyu meyvesi ceviziyle kaşıklayın çok iyi geliyor umarım sizede iyi gelir komposto gibi ama cevizli
Prenseslerimm_3 derinnguney bir tabağa zeytinyağ döküyorum üstüne limon sıkıyorum kekik kırmızı biber döküyorum sabahları ekmeği banarak yiyorum anında etki ediyor