mercimeginannesiiii Kızlar biliyorum normal, biliyorum sıkmamalıyım, hepsini biliyorum. Sizin kaçıncı hafta da geldi. Çok koyu bir sarı ve göğsüm ağrıyor 🤕 Bir de erken doğum belirtisi diyorlar. Sütünüz geldikten kaç hafta sonra doğum yaptınız ?
mercimeginannesiiii Anneoluyorummmm Yani göğsümün ucunda birikiyor. Şapır şapır akmıyor ama çamaşırıma falan bulaşıyor. Erken doğum belirtisi diye okudum umarım değildir ya.
Mevludedamgaci mercimeginannesiiii canım hic alakası yok, benim 22. Haftamdan beri geliyor şuan 36+6 haftaligim hâlâ geliyor , doktoruma da sormuştum normal dedi . Korkulacak hiçbişey yok aksına güzel bisey sütun olacak demek ki masallah 🥰❤
mercimeginannesiiii Mevludedamgaci Ayy öyle mi diyorsunuz. Maşallah sizin ne kadar erken gelmiş öyle. Sağlıklı ve vakitlice alalım kucaklarımıza inşallah 🌸🤱🏻 Teşekkür ederim ❤️
Ceos0403 mercimeginannesiiii canım benimde sütüm geliyorsu 27.haftamda doktor sıkma demişti normal oluyormuş süt bezlern fazlalığından kaynaklanıyormuş sıkma bebek doğduğu zaman o sarı süte çok ihtiyacı oluyor 🙏🥰
Anneoluyorummmm mercimeginannesiiii hımm benimde uclarında var beyaz bişi ama öyle kıyafetime geçmiyo
mercimeginannesiiii Ceos0403 Ayy yok sıkmam. Bebeğim biraz geriden geliyor. Erken doğum diye panik yapmak üzereydim ki sizler yazdınız. Sanırım bir çok kişide geliyor. Teşekkür ederim 🌸❤️
Mevludedamgaci mercimeginannesiiii inşallah canım evet erken geldi bende korkmuştum ilk geldiğinde çok erken olduğu için hemen doktorumu aramıştım ama sonra arastirdigimda 20. Haftadan sonra gelmesi normalmiş 🥰
Ceos0403 mercimeginannesiiii kendini strese sokma bebeğin en sağlıklı şekilde dünyaya gelicek ve annesinin sütünü içecek🥰
mercimeginannesiiii Ceos0403 Ayy çok teşekkür ederim. Hepimiz Sağlıklıca alalım kucaklarımıza inşallah 🌸❤️🤱🏻
mercimeginannesiiii Anneoluyorummmm Anladım. Umarım hepimiz vaktinde Sağlıklıca kucağımıza alırız bebişlerimizi ❤️🤱🏻
Momcrowns mercimeginannesiiii ilkinde erkenden sütüm gelirdi tisortum ıslanırdi. 42 de bile doğmadı. Sutumde öyle bol bir Süt de olmadi
mercimeginannesiiii Momcrowns Ahahah hem erken doğum tezini hemde sütün bol olur tezini birden çürüttünüz. 🤭🌸 Teşekkür ederim. Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize ❤️🤱🏻