Böyle olan varmı 3 gün sonra doğum var göğsüm fazla büyümedi şışme dide sanki sürüm olmıycak boza iç diyorlar ama 3gun oncedenmi yoksa sezeryandan cikincami içiyim bilemedim böyle olan varmı olmazmi yoksa sonradanmi süt geliyor goguslere bi akıl verin bana