minik_kuzumm İyi akşamlar kızlar yarın adet günüm. Cuma günü de kan değerlerimle alakalı kadın doğuma randevum var. Eğer gecikme olursa cuma sabahı hastaneye gitmeden önce test yapsam çıkar mı?
minik_kuzumm Bktalg benim kasık ağrım çok oldu bu ay umutlanmak da çok istemiyorum. Daha önce sağlıksız gebelik yaşadım kürtaj oldum. Testte çıkarsa doktoruma söylerim hiç olmazsa muayene eder diye düşünüyorum.
Bktalg minik_kuzumm bende iki defa düşük yaptım kürtaj oldum canım inşallah hakkında hayırlısı olur bende ikinci gebeliğimde şüphelenip yapmıştım adetten 6 gün önce de silik bi şekilde çıkmıştı test aklında soru işareti kalmasın bi yap bence.
minik_kuzumm Bktalg Allah’ım tekrar yaşatmasın inşallah. Allah hayırlı zamanda sağlıklı evlat nasip etsin diye dua ediyorum hep. Yine sağlıksız gebelik yaşamaktan da korkuyorum. Bu telaşım kafa karışıklığımın sebebi bu sanırım
minik_kuzumm Srdm ben 6 gün öncesinde kan verdim negatif çıktı. Kasık ve bel ağrım var adet ağrısı mı hamilelik belirtisi mi bilemiyorum iyice kafam karıştı 😔
Bergenim minik_kuzumm ya benimde öyle sol kasıkta ağrı sırtta ağrı leke geldi kahverengi devamı gelmiyo
Dem2104 Ben adetime 7 gün varken öğrendim silik bir çizgi çıkmıştı kan verdim 14.12 gibi bişeydi şuan 6 haftalık olduk
minik_kuzumm Dem2104 sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Bir umut adet günümün gecikmesini bekliyorum.
minik_kuzumm Bergenim bende hiç leke gelmedi ama bu ağrılar uyutmuyor resmen. Bir de bu sefer erken ağrım olunca hamilelikten mi diye umutlandım.
Mry123 minik_kuzumm bende de aynı şekilde uyutmayan bel ve kasık ağrısı var ama adet günüm pazartesi günü. 3 gündür test yapıyorum negatif. Ama bu kadar erken ağrılarımın başlaması inşallah boşa umutlanmıyorumdur
minik_kuzumm Bergenim bence artık vermelisin. Belirsizlik insanı daha çok yıpratıyor. Ben ilk gebeliğimde gecikmenin 5 ya da 6. gününde kan vermiştim çıkmıştı. Sonrasında sağlıksız gebelik olduğunu öğrendim ama nasip böyleymiş
Bergenim Mry123 bende gecikme oldu sık sık idrara çıkma akıntı sonra böyle.leke geldi sol kasıkta aşırı ağrı ve sırt bölgemde ağrı var ama.ben ayın ortasında adet olmam hic
minik_kuzumm Mry123 inşallah hayırlı haberler alırız. Yarın adet olmazsam cuma günü test yaptığımda pozitif çıkarsa doktoruma söyleyeceğim. Eşimin de bu ay doğum günü hediye olmuş olur hayırlısıyla inşallah ☺️