pelince34 kısaltma olarak evet doğru özelliklede yazışmalarda veya resmi kurumlarda vs yazdığınız şekilde noktalı kısaltıyorlar N.Pamir gibi , ama arkadaşın dediğide doğru genelde ilk ismi derler okulunda arkadaş ortamında falan ama benim nacizane tavsiyem bence ikisinide söylemeniz 🥰 zaten klasik alışılagelmiş isimler değil değişik ve hoş isim bulmuşsunuz bence her iki ismiyle hitap etmeniz siz öyle alışır ve alıştırırsanız her yerde herkes iki ismiyle hitap eder zaten 💁🏻♀️