Kubraasya Kızlar bugun dr a gıttım 36haftalık hamısım nasıp olursa 17eylulde kızımı kucagıma alıcam rabbım hepınıze nasıp etsın🤲👼🤗
Kubraasya Littlemom amın cnm bekleyen herkez ıns rabbım anne olmak ısteyeen herkese bu mutlulugu yasatsın ıns🤲 Sen kac haftalıksın
Littlemom Kubraasya 35+1 tatlım benim normal istiyorum o yüzden belli bir tarih yok maalesef 😊 bakalım sürpriz yapacak mı yoksa gününü dolduracak mı
Kubraasya Littlemom hmm bende cok normal ıstemıstım ılk kızımı ama olmadı cnm onun ıcın buda sezeryan olcak mecbur nasıp saglıkla gelsınlerde
Zuzuu Ygmrkmsl 17 ile 21 arasında tarihi biz seçeceğiz tayin işlerimizden dolayı ilk gebelik olduğu için daha öncede gelebilir dedi doktorumuz 😅
Slha2011 Kubraasya merhaba bende 34 haftalığım dün banada 27 Eylül’e gün verildi siz özeldemi yapıcaksınız