Gamze-38 İyi akşamlar kızlar bugun idrar kültürü vajinal sürüntü verdim enfeksiyon var mı diye ama var biliyorum 36 haftalığız normal doğuma bi sorun olur mu bide ilaç alamıyorum antibiyotik alerjim var yardımcı olur musunuz annişlerim🙏
Irem2veysel Gamze-38 bndede enfeksiyon var 37 haftalık gebeyim bu bnm 2. Gebeliğim ilk cocugumda benden enfeksiyon geçmişti oğluma 11 gün kuvezde yoğun bakım da kaldı bunu doktoruma dedim oda fitil başlattı yine aynı şeyi bebeğim yaşamasın diye
Irem2veysel Gamze-38 antibiyotik verdi bana midem bulanıyor icemiyorm ondan fitil verdi dedi son haftalarin fitil daha iyi enfeksiyonu yok eder