glzrsmz Merhabalar hamilelik döneminde sivilcelenme ve sivilce izi problemi yaşayan oldu mu? Dr ya da bir yetkiliden cözüm önerileri alan oldu mu acaba
Minigim38 Dogru mudur bilmiyorum ama bebek kızsa anneye sivilce akne yaparmış çirkinlestirirmiş erkek bebek ise anneyi güzelleştirirmiş
Zarifhnm1 Minigim38 benimki kız sivilce yapmadı ama kahverengimsi leke yaptı oda östrojen yüksekliğinden dedi doktorum