1oguzannesi belki kullandiginiz vitamin bağırsaktan emilmiyodur? Ne kullaniyosunuz? Ay cok ilginc. 🙊
Ustteki mesajlari okudum da. Decavit bana iyi gelmemişti. regenesis max a o yuzden gectik. Cok bulanti yapiyordu. Gece iciyorum bunu da. Omega var icinde hem. Decavitte yok. İyi gelir ins size🙏🏻