Miracinannesi_52 Kızlar Kocaeli de gölcük devlette doğum yapıcam inşallah ilk gebeliğim başka şehirden geldim acaba bilgisi olan var mı ? doğuma doktor da giriyor mu ?
asyaebrar Miracinannesi_52 Ebe yaptırıyor canım 41 haftalığım yarın suni sancı alacağım bende gölcük devlette☺️
Limonsuu Miracinannesi_52 ebeler yaptırıyor doktorlar sadece bir iki defa kontol amaçlı bütün hasta odalarını geziyor ebeler bilgi veriyor gidiyor sonra doktor .
Minnosbaby Miracinannesi_52 valla canım bir arkadaş yazmıştı sürekli aynı doktora bile denk gelemiyorum diye nöbetçi doktor doğum yaptırır yazıyordu ama bende ebeler diye biliyorum
Villanelle Benim bildiğim normal doğumu ebeler yaptırıyor, bir sorun olursa doktor geliyor. Ama sezaryen falansa tabii ki uzman doktor ve asistan yapar
SeldaEroglu Iki normal dogum yaptim sadece ebe vardi doktor sadece bakip gidiyolar okadar tabiki ters bir durum olmazisa bazen de stajer ebe ler bakip gidiyo gunduz olursa aksam ebe oluyo