Kızlar kan uyusmazlığı var eşimle bende normalde özelde kontrole gidiyorum ama yatış olacak diye devlete yönlendirdi doktorum arastırma hastanesinden 28+5 de haftaya salıya randevu bulabildim çok geç olur mu iğne hakkında da hiç bir bilgim yok nasıl yapılıyor öncesinde test vermek gerekir mi iğneyi biz mi alıcaz hemen o gün yapılır mı sizce günü geçmez değil mi 😞