Mucizehonay Kızlar pregestan fitil kullanıyorum pis bi koku oluyor aktıktan sonra neden acaba serklajlıyım
Villanelle Aslında olmaması lazım. 4 ay falan kullandım, hiç koku olmadı. Enfeksiyon olabilir mi acaba?
Mucizehonay @SeldaEroglu Tunc__09 Kızlar muayene oldunuz mu koku normal dendi mi peceteye silince koku keskın mı
SeldaEroglu @“Mucizehonay”#p20990368surekli ic camasirini degistir bide bana doktorum ic camasirini ozelliklede rahim kismina gelen yeri utule iyce demisti bi kac dkika beklet