Nermin_nur1 Kızlar, kızımızın ismini Sena koymayı düşünüyoruz ama daha net olarak belli değil tabii. Sizce nasıl ? Evet bir çok kız ismi var ama bir türlü ısınamadık çoğuna Lina falan çok duymaya başladım o yüzden onları istemedik .
Sumiire Nermin_nur1 bende Ebrar sena istiyorum ama eşim sadece Ebrar diyo sena isminin anlamı da güzel narin bi isim
PamirMira Nermin_nur1 benimde eşim Sena koymak istedi ama ben pek sevemedim o yüzden biz vazgeçtik canım ama tabi herkesin zevki Farklı bende Lina liya mila mira gibi isimlerden hiç hoşlanmıyorum bu arada
Aselsevde Nermin_nur1 sena ismini çok seviyorum bence çok hoş şimdiler de pek koyan yok bnce daha iyi 🌸