Aselimm canıö aynı şeyleri dedi aynı korkuları yaşıyorum senle doktorda bi hastayla daha karşılaştım o da bizimle aynı durumda onunda plasentayı rahim içine dikmişler doğumdan snra annede iyi bebekte iyi.İlaçlarla eritmeye çalışıyolarmış eğer erimeZse 6 ay sonra ameliyat olcakmış.Rahim almaya çok yanaşmıyoruz asıl onda çok kanama oluyo dedi doktor.Mutlaka şyi bir profesöre git.Ağır kaldırma dinlenmeye çalış ve bir de geniyal bölge temizliğiyle ilgili bi yazını okudum doktor bana lazer çok tehlikeli hangi bölge olursa olsun dedi.Ne kadar tiksinsemdr ben ağdaya gitmiyorum belki kasıklarımı acıyla kasar kanama başlat dye maalesef jilet kullanıyorum çok afedersin bu konuyu açtım ama.İnşallah duanı oku herşey güzel olacak 🙏🏻İnşirah suresi ve Meryem Suresi Rahim ile ilgili hastalıklara iyi diyorlar.Yer gök dua ile.