7 haftalık hamileyim kasık bölgeme iğnelenme gibi ağrılar giriyor 4-5 sn kıvranıyorum resmen doktora söylediğim de normal ilk zamanlar olur dedi ama bebeğin olduğu sağ tarafım da daha çok ağrı olmaya başladı niye oluyor ? Ne zaman geçecek bu kasık ağrısı ? Kaç ay sürüyor ? 😔