menekse_18 Kızlar gebe kaldığımı yeni öğrendim ve kan sayımı yaptirdim ve mono normal seviyenin 1 birim üstü çıktı 13.1 pdw 1 birim düşük çıktı 10.6 doktorum sorun olmadığını söyledi ama benim içime sinmedi sizde sonuçlar nedir lütfen yardım edin