Bsrkcbs07 Hanımlar 9 haftalık 4 gün lük bir gebelikte sağ tarafta siddetli bir kasık ağrısı acaba neden
Mutlubusrra Bsrkcbs07 bende de oluyordu kasık ağrısı normalmiş kan gelmediği sürece sorun yokmuş ama yine de çok ağrın varsa bir görün
Hayalimdekiseruven Bsrkcbs07 20.haftaya kadar çekmiştim gebelikte kasik ağrısından daha doğal bişey yok
Sumoz Bende de çok oldu, kanaman olmadığı sürece korkulacak bir şey yok. Vücut kendini bambaşka bir ortama hazırlıyor üstelik ilk gebeliğinse çok daha normal.. pozitif ol annesiii 🌹
Mutlubusrra Bsrkcbs07 Anladım ☺️ Görümcem hiç ağrı çekmemiş mesela ama bende olmuştu bebişler büyüyor doktor öyle demişti kendine yer hazırlıyor büyüyor ağzı olabilir dinlen demişti ağrı olunca