Bugün ben gebelik testi yaptım normalde adet günüm tam bugundu ama ben şüphe ettim erken gebelik aldım ikinci çizgi soluk çıktı biraz sonda tekrar aldım yaptım aynı şekilde kan tahlili verdim onda değerim 375 felan çıktı bu arada 3 kez hamile kalışım ikincisinde kürtaj oldum kalp atası alamadığımız icin sonra bana pcos teşhisi koyuldu iki ay doğum kontrol ilacı kullandım sonrasında bugün supriz le karşılaştım. Sizce ne kadarlık acaba