Akademide yaşar bey yapmıştı 2015 de. Anestezi olmadan. Çok canım yanmıştı evet ama çok kısa sürede bitmişti. 1.5 yıldır olmuyordu hsg den 1 ay sonra doğal gebelik olmuştu. 2.gebeliğimdeyim, 36. Hafta, hsg siz yine 1.5 yıldır olmuyordu. Tiroidim yüksekmiş. 1.5 aylık tiroid tedavisinden sonra hamile kaldım temmuzda. 👍🏻