Hilalsaglam Süreciniz naısl geçiyor, kendinizi nelerden sakınıyorusnuz, nelere dikkat ediyorsunuz? Hadi bakalım görelim 💗🐣
Miragee Hilalsaglam olabildigince ağır kaldirmamaya çalışıyorum 1 yaşında kızım var birde şu siralar bel ağrısı cekiyorum inşallah cuma günü kalp atışı ni duyacağız
Melissa_20 Hilalsaglam Salam Aleykum canim benim 2 yasinda oglum var kendi hic bir weyden korumuyorum desem yalan olmaz evleri dib kowe temizledim pencere sildim perdeleri yudum astim herwey yapdim Rabbime wukurler olsun oglumdad boyleydi hatta 2 hafta once dueuk tehlukem oldugunu soylemiwlerdi ama ben hamileliyi hastalik gibi yasamak istemiyorum sadece bulantilarim var sogan kokusuna dayanamiyorum o yuzden kaynanam sagolsun o yapiyor yemeyimizi tum iwlerimi cocugum dahil kendim yapiyorum inweAllAh salikli kucagimiza aliriz bu haftalarda meyve falan daha cok tuketiyorum ireliyen aylarda daha izenli olucam benden qidalandigi zaman inweAllAh
haziransekiz Hilalsaglam hic birseye dikkat etmiyorum valla. 3 yaşında oğlum var bütün gün onla ilgilen temizlik yemek derken hic birseye dikkat edemiyorum. Zaten ne kadar çok pinpirikli olursan o kadar çok bir şeyler çıkıyor Allah zaten nasip etmişse yürü ya kulum der hic birseycikte olmaz 🙅♀️😇(6+1)
Hilalsaglam Minigim38 evet canım bende aynı şeyi yaşıyorum o yüzden çok su içiyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 💮🐣
Dem2104 Hamileliğimi öğrendiğim günden beri göğüs ağrım hiç geçmedi çok hassas dokunamıyorum çok acıyor.
Hilalsaglam haziransekiz bende öyle düşünüyorum artık sadece daha önce düşük yaşadığım için biraz dikkat ediyorum 🤷♀️
Htccprz Hilalsaglam 5+1 den selamlar 🙋♀️ şuana kadar hiç bi sorunum olmadi diyebilirim hafif göğüs hassasiyeti hariç,kendimi pek fazla sakiniyor muyum hayır özellikle 3 yaşındaki kızımla bu zaten çok zor olacak bir sey🤷♀️ zaman zaman kucağıma almak zorunda kaldığım oluyor direkt olarak yerden almıyorum ama sandaliyeden koltuktan vs alıyorum bazen unutuyorum hamile olduğumu zamanla alisicsz ikimiz de umarım 🙂