Merhaba ,
50 lik yükleme yapıldı, 140 sınır 158 çıktı dr yüksek dedi ,
100 lük yapıldı bugün cidden eziyetti ve saat başı 3 kez kan alındı 3 testin ikisi düzgün çıkarsa sadede diyet dedi ama :(
195 165 ve 145 sınırlarında
207 215 ve 100 olarak değerlendirildim yani sınırın ikisinden yükseğim benim durumumda olan şekilde ilerleyen varmı , endokrin dr ile görüşücez ilaç mı insülin mi bakalım ne vercek..