Kızlar merhaba Anakara şehir hastanesinde 4 hafta sonra şeker yüklemesi yaptırmam gerekiyor randevu alıcam ama hangi bölümden almam gerekiyor yani yine kadın doğumdan mı bakılıyor. Kafam karıştı çünkü detaylı ultrason için radyolojiden randevu almıştım ???