yigitaslaninannesi_ 34+5 benim de, normal doğum için 16 nisan demişti doktor. Açıkçası doğum şekli en sağlıklısı hangisi olacaksa onu yapacağım diye düşünüyordum. İlk çocuğum, her şey bilinmezlik içinde olunca kararı doktora bırakmak da kolay oluyor 😄 doğum korkusu olan biriyim ben de. Hatta çok yakın zamana kadar doğum anını düşünüp ağlardım ama hep dua ediyorum içimdeki korkular gitsin diye. İşe yarıyor bence 😄 şu an daha cesur durabiliyorum. Ne kadar kafaca rahat olursam doğum da o kadar kolay olur diye düşünüyorum. Allah yardımcımız olsun arkadaşlar 😄🌸