Kızlar bende doğurdum 34 haftadan beri sabırsızdı benim oğlan 38+1 e kadar dayandı dün kontrol diye geldim 34 den beri suyu az deniyordu bu geldiğimde eşi biraz kireçlenmiş dedi haftası kilosu gelişimi iyi riske atmayalım dedi ben inanmıyorum tabi çünkü her hafta sancı ile yatıp sabaha taburcu oluyordum yine öğlen sandım neyse yatış yapıldı önlük giyildi dedim tamam başlıyoruz suni verdiler biraz serumla sancı gel git yapıyor tabi açılma 2 buçuk 3 dü gel zaman git zaman gece 12 hala 3 cm açılmıyor çünkü kendi sancım yok neyse çektiler herşeyi sabah doktora kaldı işimiz bende artık yoruldum sinirlendim falan dedim alsınlar sezaryene bu böyle olmayacak açılacağı yok bu sabah bir nst daha bir muayene daha derken hemşire elinde kağıtlarla geldi sezaryen dedi tabi beni tuttu bir korku hiç ameliyat falan olmayınca neyse sonda takıldı gittik bellden iğne falan derken hop 3 dakika sürmedi oğluşum çıktı 10 dakika sürmedi ben çıktım herşey iyi çook şükür sadece ilk yürüyüş çok zorlandım acemi olduğumdan acıdan falan ama saat geçtikçe ağrı azalıyor yinede her şey güzeldi korkmayın sezaryenden yani şimdi yatıyoruz beraber hastanede darısı hepinize sağlıkla inşallah 😘😘🥰🥰