Ayka_guven Iyi gunler canlar 38 +4Haftalik hamileyim cok kotu grip oldum bebegime bisey olurmu acaba gripden? bide kulak agrisindan oluyorum naapa bilirim
Edamesutbayik Ayka_guven bende grip oldum zamansız,ikizlere hamileyim 35 günlüğüz doktorum gün verecekti sezaryen icin bu yüzden veremedi. İnsallah ani sancılarım olmaz gribim gecene kadar ne yapmak lazım bilmiyorum.sadece burun akıntım kaldı.
Cansugomur Hamileliğin son günlerinde olabiliyor doktora gidebilirsin yada doğal yollarla gecirebilirsin
Mervy Dun dis kulak iltihabi teshisi kondu iki damla kullanmaya basladim hic etkisi yok. Bugun tum kemiklerimi agri sardi atesim var ve basimi kaldiramiyorum. 34+4 gunluk hamileyim. Acile gidecegim birazdan.