Merhaba güzel Hamişler ve anneler, 🌸
İlk annelik duygusu olunca biraz daha heyecanlı oluyor sanki öncelik hepimiz bebeklerimzii sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak olsun…
🍋
10+6da doktora gittiğimde doktorum cinsiyet olarak kız tahmininde bulundu bugün 12. Hafta kontrolümde bacak arasında bişey görünüyor erkekte olabilir dedi başka bi açıdan bakınca bacak arasında bişey göremediğini, görünenin kordon olabileceğini söyledi.
- Haftada öğreneceğiz inşallah,
Böyle durum yaşayan var mı aranızda