Ozlm007 ilk gebeligimde 9 ay boyunca Ali fuata gittim 39+6ya girdiğimiz gün sancılarım düzenli olarak başladı akşam 9 gibi dayanamadım gittik beni ntsye bağladı bunlar yalancı sancı diyip eve gönderdi nosunu verdi ne zaman ararsanız ben gelirim dedi hem sancı değil diyor hemde ararsanız gelirim diyor…neyse eve geldik gece 3te suyum geldi sancılar 3 kat arttı arıyoruz acmiyor belki 10 sefer aradık eni sonu hastaneye gittik orda yatisim yapıldı suyum gelmişti ve acilmalarim oluyordu ebe geliyor parmaklıyor oburu geliyor nts bağlıyor ölecegimi sandım hala doktor yok ve ne oldu biliyor musun sabah 8 buçukta geldi 9 gibi beni sezeryana aldı o kadar sancı çektim belki uğraşsa normal doğuracaktim ama hiç ugrasmadi bile gerçekten Allah bizleri iyi insanlarla karşılaştırsın şuan tekrar hamileyim ve asla oraya adım atmam gitsem bile başka doktora giderim