Deletedmom455465 Kızlar hastanede 120 80 çıktı. Hemşire tuzsuz ye yüksek dedi. Gerçekten yüksek mi ya
Pyrz_07 Deletedmom455465 küçük tansiyonunuz yüksek 7 yi geçmemesi gerekiyormuş doktorum öyle söylemişti
benimmdunyamm Deletedmom455465 benimde 11/7 12/8 falan çıkıyor doktorum yüksek diyor hamilelikte tansiyonun 8 9 olmasını söylüyor coraspirin verdi her ihtimale karşı içiyorum hergun tansiyon ölçüyorum yakında dahiliyeye gönderir tansiyon ilacı mi baslatir napar bilmiyorum