Calasun SEMRE benek buyudukce migdeye baski yapiyormus ozellikle reflusu olanlarda yanma daha yogun oluyormus bendede var tali asitli kahve gibi bazi seyler azdiriyor internette detayli yaziyor birde calsiyum ilacida yapio bende birgun icme dene bak istersen
Mesude26 SEMRE bebek buyudukce mideye baski uyguluyo ve mide yukari dogru cikiyo o yuzden oluyo yatarken yuksek yastikta yat bide sut icebilirsen ic canim o yanmayi hafifletiyo
deletedmom734 SEMRE bendede ara ara oluyor 25.haftadayım soğuk süt önerdiler yudum yudum iyi geliyor birde sakız.çiğniyorum ben oda hafifletti sanki
Busrasbaby Bendede çok mide yanması oluyor, 1 aydır çekiyorum. Doktorum bugün bana 3 kutu gaviscon yazdı 🙈 gece kullanıcam bakalım iyi gelecek mi
Cotton SEMRE bana da hap verdiler 20li haftaların başından beri çekiyordum, sabahları aç karnına kahvaltıdan yarım saat önce içiyorum, sorunumu çözdü, çekilecek çile değill😁😁😁