Havvaltin Arkadaşlar yaklaşık 8 saattir sağ alt karın boşluğunda ağrı var batıyor gibi kramp gibi ve ne yaparsam geçmedi nedeni nedir yaşayan var mı?
SimgeTuna Havvaltin Canım her ağrı hamilelikle ilgili olmayabilir bi muayene ol istersen apandisit vs açısından da değerlendirirler
Ozummm41 Havvaltin merhaba geçti mi ağrınız n’aptınız . Benim de akşamdan beri 7-8 saattir hareket ettikçe beni mahveden bi ağrım var sağ kasıkta. Önce sadece hareket edince ağrıyordu şu anda uzandığım zaman da ağrım var . Siz n’aptınız merak ettim sabaha kadar geçmezse ben de acile gidicem
Havvaltin Ozummm41 Beni o gün gece geçti canım ama ertesi günde tekrar girdi hatta dün gecede ama geçiyor yatınca çok uzun, sürmüyor bebek büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum ama senin geçmediyse mutlaka git doktora bekletme