Fatma_tapo1 Merhabalar güzel anneler gebeligimin 23 haftasındayim ve sade maden suyu faydalı diye bı bilgi duydum sizce faydalımı yoksa zararlımı faydaları neler şimdiden teşekkürler bayanlar🌹
hunilimom Fatma_tapo1 günde 1 tane içebiliyorsunuz magnezyum ve kalsiyum açısından faydası var ben ilk gebelikte çok içtim bacak agrilarima iyi geliyordu bi zararı yoktur yanı günde 3-4 tane içersek belki ama doktorlar günde 1 tane öneriyor
Bdvdhdk Fatma_tapo1 hayır aksine faydalı benim mide yanmalarim var doktoruma sordum sade soda iç dedi içiyorum hocam günde 1 tane dedim istersen 10 tane iç dedi tabiki şaka manasiyla faydalı icebilirsin dedi bende günde 2 kere içiyorum
litfenama Fatma_tapo1 mineralli su. Bir zararı olmaz. Sadece sodyumu daha düşük olanları tercih etmek lazım. Tabi tamamen sağlıklı insan için belirttim. Örneğin böbreklerle ilgili durumlar için kısıtlanabiliyor.