Cananyildiz Kızlar merhaba şuan 10 haftalık hamileyim fakat cinsiyetide öğrenelim diye 2li teste 13. Haftada gitmek istiyorum ama geç mi olur diye düşünüyorum 12de mi gitsem bilemedim doktora sordum dönüş bekliyorum 13. Haftada yaptıran var mı
Yarenvekardesi Cananyildiz hayır bence tam zamanı diye düşünüyorum ama belki 12bucuk daha iyi olur . Çünkü 11-14 hafta arası yapılıyor sadece 14 e ne kadar yakın olursa test net sonuç vermiyor diye yaniltabiliyor diye biliyorum
Kbrkbrr Cananyildiz 14h 0g gittim cinsiyette öğrendim ikili testimide yaptırdım ama son anda yakaladın haftan geçiyomuş dedi bana
KBTd Cananyildiz 14+2’de gittim ikili test için son hafta dedi doktor yapıldı yani aynı zamanda cinsiyette öğrendik:) Geç kalmış olmazsın yani
Bernadenizserkan Cananyildiz Benim kontrolüm 11 . Haftaydı çalıştığım içim gelmişken 2 Li test yapalım dedi fakat kan vermeden önce ultrasonda erkek olduğunu gördük 😂