annemutlucocuk Selam kızlar, benim bebeğe mama önlüğü aldım dün, kaliteli birşey arayan varsa tavsiye ederim oioi markasının önlüğünü. silikonlu doğal yapısı var elde yıkanması da çok kolay, leke tutma derdi yok tavsiye edilir.