minikaras sayre yok reglime daha var tesadüfen geçen gün rahatsızlıktan dolayı acile gittim doktor beta istedi sonuca çok şaşırdım normalde sürekli 1.20 çıkan sonucu 2.3* görünce şaşırdım bi de bu “*” ne demek oluyor
sayre minikaras valla onu tam bilmiyorum hevesinizi de kirmak istemem ama regle 5 gün kala beta baktirmistim 6.35 çıktı sonra regl oldum.. yani emin olmak için regl gecikmesini bekleyin derim şu anda gebelik yok görünüyor
Zynpcbi minikaras daha çok varmış hamile olabilirsiniz bizede hayırlı haberlerinizi yazarsınız inşallah 🙏
akinannnesi Orda <2.3 referans aralığı oluyor yani değeriniz 2.3 ten küçük demek. Referans aralığıda hastaneden hastaneye değişiklik gösterebiliyor böyle ufak farklar oluyor. Sonucunuz negatif ama daha mens döneminize varmış umarım herşey gönlünüzce olur