Mrv135 Kızlar merhaba 11+0 ım ama bebek mi yoksa göbek mi olduğunu anlayamadığım bir şey çıktı. Gaz olabilir diyorum ama ablamlar bebek diyor sizce nedir bu? İlk gebelikte bu kadar erken çıkar mı ki?
hunilimom Mrv135 kaşıklarının hemen üstünde gibi yada tam oralardaysa bebek olabilir zayıf insanlar da bazılarında en azından bebek gözüküyor bütün zayıf arkadaşlarımın çıkmıştı böyle
Cananyildiz Mrv135 bence gaz değil cinsiyet partisi yapanları görüyorum 14 15. Haftada yapıyolar ve çok belirgin oluyor karınları. Bebek büyüyor rahim büyüyor. Bende 10 haftalığım öncesinde karnım şişti sonra indi o gazdı ama simdi alt karnım sertleşti ve sizinki gibi oldu
Mrv135 Anne88 Ya dün ayıptır söylemesi mercimek köftesi yemiştim ve aşırı karnım ağırdı gaz sancısı yaşadım ama şuan hiç ağrım yok ve attım. Ama acaba gaz olabilir mi dedim 😂😂
Haticecebrail Mrv135 hamileligimde 2 kez mercimek koftesi yedim ikisi de burnumdan geldi sanci mi desen,bulanti kusma mi desen,eksime mi desen hepsi vardi bir daha tövbe dedim🥴
Mrv135 Cananyildiz Pek sert değil aslında ama bilemedim neyse birkac güne anlarız heralde 😄 Ben çıkınca direk anlarım saniyordum ama şimdi böyle ikilemde kaldım hiç böyle hayal etmemiştim yaa 😂😂
Asena17 Mrv135 bebektir belki ama kuzum inan asıl 25 den sonra cikiyor o zaman anliyosun bebegi 36 dan sesleniyorum saga sola donmek oturup kalkmak cok zor :Dd
Mrv135 Asena17 Ya ben zaten 15-16 dan önce belli bile olmaz diyordum sonuçta ilk yani. Ama şimdi emin olamafim 😂
Asena17 Mrv135 zayifsan cikar rahimde buyuyor cunku sadece bebek degil sislik de olur adet olmadigin icin ben hamileligin ilk zamanlari cektigim fotolara bakiyorum da bu gobekmi ya diyorum suan kiyaslayinca garip geliyor :Dd
Mrv135 Cananyildiz Bı sabah kalkicaktim aa göbeğim çıkmış diyicektim ya da iki üç gün karnım agriyicak ondan sonra göbeğimdeki çıkıntıyı fark edicektim 😄
Mrv135 Asena17 Yani kilolu değilim boyuma gore orantılı kilom. 36 hafta farklıdır tabi 😄 Neyse birkaç güne belli olur benimki de 😂