Deletedmom_13 Faranjitim antibiyotik verdi doktor ama 1 nebze rahatlamak istiyorum. Boğaz bosluğum eyaz kabarcık olmuş sanırım iltihaplanmis, en son yaraydı. Bunu yaptım rahatlattı dediğiniz birsey var mı? Tamamen kesmesede acıyı 🤷♀️
Haticeey Deletedmom_13 Kuzum bende de var faranjit sürekli boğazım acıyor yanıyor detarjan ve kimyasal kokulara dikkat et bende emziriyorum geçen boğazım baya kötü oldu antibiyotikde kullanamıyorum antivirüs pastil diye bi bitkisel sorma hap var ben onu kullandım iyi geldi boğazımı yumuşatıyor sende alabilirsin
Haticeey Deletedmom_13 Aynen canım günde 3 e kadar kullanabilirsin faydası olur inşAllah geçmiş olsun